کد خبر: ۸۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 30 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ممکن است برخی حوادث اتفاق بیفتد اما مشکلات امنیتی به صورت شبکه‌ای در استان نداریم.

 حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در نشست فرماندهی سپاه فتح و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان خدمات سپاه فتح در حوزه فرهنگی، اظهار کرد: برنامه‌های سپاه در حوزه فرهنگی متنوع و بصیرت‌‌بخش است.

وی محور فعالیت‌های سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد را فعالیت‌های فرهنگی ذکر کرد و گفت: سپاه ورود بسیار مؤثری در موضوعات فرهنگی در استان داشته و برنامه‌های بسیار خوبی برگزار کرده است.

این مسئول یکی از رسالت‌های اصلی بسیج و سپاه را کمک به رفع محرومیت عنوان کرد و افزود: اردوهای جهادی از برنامه‌های خوب سپاه و بسیج است که علاوه بر سازندگی، رویکرد فرهنگی هم دارد.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در سپاه فتح استان از اقدامات دیگر سپاه فتح را کمک به ایجاد امنیت در استان برشمرد و گفت: مردم به خوبی واقف هستند که سپاه چه تأثیری در ایجاد امنیت در جامعه دارد.

حسینی‌صدر در پایان از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان‌های امن کشور یاد کرد و گفت: نباید برخی از حوادث را به پای ناامنی گذاشت چراکه ناامنی شبکه‌ای و جریانی یا به صورت هماهنگ شده در استان نداریم.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :