معاون فرماندار تالش:
در این نمایشگاه کالاها و ارزاق با کیفیت و مطمئن به قیمت مناسب برای مردم عرضه می شود.
کد خبر: ۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 28 February 2015
 سیدجلال سیدمحمدی روز شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار و برپایی نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم کالا بیان کرد: تالش سالهاست با مشکل نبود یک مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه های دائمی مواجه است که انتظار داریم مسوولان اهتمام لازم را برای این مهم که از خواسته های مردم این شهرستان است، داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری این مساله را در دستور کار داریم از برپایی نمایشگاه فروش نوروزی تالش با مشارکت واحدهای تولیدی و صنفی از 15 تا 25 اسفندماه در این شهرستان خبر داد.

سیدمحمدی افزود: در این نمایشگاه کالاها و ارزاق با کیفیت و مطمئن به قیمت مناسب برای مردم عرضه می شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تسهیل خرید مایحتاج عمومی ، ایجاد شرایط خرید کالاهای مورد نیاز مردم و شهروندان در آستانه سال نو ، جلب رضایت مردمی و عرضه مستقیم کالا و ارزاق توسط تولیدی ها با قیمت مناسب ذکر کرد.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم قرار است این نمایشگاه در محل میدان امام خمینی(ره) شهر تالش برپا شده و از نیمه اسفند ماه کار خود را شروع کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی شهرستان و احتمال بارش برف و باران و وزش باد ، مسوولان برگزار کننده تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تالش نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه بهاره تولیدی و توزیعی تالش با هدف نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالا و خدمات ، جلوگیری از کمبود عرضه و مقابله با تخلفات احتمالی به ویژه در حوزه های مربوط به کالا و خدمات پرمصرف ایام نوروز برگزار می شود.

سیدرسول موسوی افزود: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره بیش از 150 واحد صنفی ، تولیدی و توزیعی از شهرستان و نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت.

موسوی اضافه کرد: در این نمایشگاه اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم به ویژه پوشاک ، کیف و کفش ، آجیل و مواد غذایی و پروتئینی با تخفیف معادل پنج تا 20 درصد نسبت به قیمت های مشابه در سطح بازار عرضه می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :