محمد حسن محمدی کیادهی پس از ناکامی در انتخابات داخلی شورا برای کسب کرسی ریاست، در اعتراض به عدم تخصص گرایی از عضویت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 03 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، اعضای شورای اسلامی شهر ساری  در یکصد و سی و پنجمین نشست خود، وارد دستور کار برگزاری انتخابات هیأت رئیسه سال سوم از دوره چهارم شدند و در این نشست شورای شهر که مطابق قانون با حضور تمامی اعضای شورا و نماینده فرماندار برگزار شد نتایج انتخابات به ریاست مجددعلیجان شمشیربند و ناکامی محمد حسن محمدی کیادهی کاندیدای دیگر این پست انجامید که ظاهرا همین مساله در کنار دیگر موارد مانند بی توجهی به تخصص اعضا در تعیین کمیسیونها  موجب استعفای عضو باسابقه اما تازه وارد شورای شهر ساری شد.
با پایان یافتن رای گیری، علیجان شمشیربند با ۹ رای در سمت ریاست این شورا ابقا شد و محمد حسن محمدی کیادهی با ۴ رای از صندلی ریاست شورای شهر ساری جا ماند.
هرچند این استعفا به صورت مکتوب تحویل اعضای هیئت رئیسه جدید شده است اما باید تا روز یکشنبه برای اعلام نتیجه پذیرش یا رد این درخواست توسط هئیت رئیسه منتظر ماند.
کیادهی عضو چهار دوره شورای شهر ساری از باسابقه ترین اعضای شوراهای استان مازندران است که در دوره جاری به عنوان عضو جایگزین با استعفای برخی از اعضای شورای شهر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، وی فرصت حضور مجدد در شورای شهر را باز یافت.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :