نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع ایثارگری درمجلس شورای اسلامی دردست پیگیری است که امید داریم برای حل مشکلات ایثارگران و توجه بیشتر به این قشر در برنامه ششم توسعه به تصویب برسد.
کد خبر: ۸۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 05 September 2015
حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آزادگان و ایثارگران دشتستان افزود: مقاومت و ایثار رزمنده ها درجبهه حق علیه باطل باعث شد تا نظام جمهوری اسلامی در آرامش و امنیت بسر برد.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی قسم خورده اند که همواره در پی براندازی ایران اسلامی باشند و هر روز دسیسه ای نو در این زمینه بکار می گیرند.

موسوی نژاد بیان کرد: آنچه امروز لازم است حفظ وحدت و جلوگیری از اختلاف و عمل به وظیفه است.

وی درباره مشکلات آزادگان و خانواده های شهدا وایثارگران گفت: پیگیری ونشست های متعددی برای حل مشکل آزادگان و ایثارگران درمجلس برگزار و طرح های متعددی مطرح شد.

موسوی نژاد گفت: یکی از مشکلات ایثارگران و آزادگان وضعیت بیمه طلایی و تکمیلی جامع ایثارگران بود که این موضوع در چند ماه اخیر در مجلس مطرح و حل شد.

وی از دیگر موضوع هایی که در زمینه امور ایثارگران در مجلس پیگیری و حل شد را برگشت و انتقال حوزه درمان و تامین هزینه های درمانی ایثارگران از سازمان های محل اشتغال ایثارگران به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.

موسوی نژاد اضافه کرد: اجرایی شدن این طرح باعث تسهیل و تسریع در خدمات بهتر در حوزه درمان به ایثارگران و آزادگان می شود.

جانشین سپاه دشتستان در این نشست گفت: آزادگان و ایثاگران در هشت ساله دفاع مقدس با جان خود از دین و انقلاب و ارزشهای امام و ولایت دفاع کردند و افتخار آفریدند.

وی ضمن تقدیر از آزادگان و ایثارگران دشتستان پیگیری مستمر مسائل و مشکلات آنها را از وظایف مهم مجموعه سپاه و بسیج عنوان کرد.

احمد ملک زاده مسوول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان نیز گفت: این شهرستان با 670 شهید و یکهزارو 765 جانباز و 138 آزاده از شهرستان های مهم و تاثیر گذار درهشت سال دفاع مقدس است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :