کد خبر: ۸۹۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 22 August 2020

 

افتتاح ۴۶ پروژه راهداری در هفته دولت گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بهره برداری از ۴۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در گیلان در هفته دولت خبر داد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، ایام هفته دولت را فرصتی ارزنده در راستای میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۴۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد ریال افتتاح می شود، تصریح کرد: ۱۱ پروژه ایمن سازی و رفع نقاط پر حادثه راه ها و ۱۲ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی و روستایی انجام می شود.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای گیلان، بهره برداری از ۲۱ پروژه ابنیه فنی راه ها در محورهای استان و افتتاح یک باب راهدارخانه سیار را از دیگر پروژه های هفته دولت این اداره کل در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مسافران و گردشگران در پایانه مرزی آستارا ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی راه اندازی می شود.

مرادی یادآور شد: پروژه های هفته دولت در شهرستان های بندرانزلی، صومعه سرا، رودبار، تالش، لاهیجان، سیاهکل، رشت، املش، رضوانشهر، آستارا، شفت و فومن به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :