ظهر امروز 45 نفر از دانش‌آموزان پسر عضو کانون‌های پیروان ولایت کمیته امداد شهرستان دیر، در قالب حج فقرا به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 05 September 2015
کارشناس مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر، در حاشیه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیر گفت: در راستای ترغیب و تشویق هر چه‌بهتر مددجویان، با کمک خیرین و مسئولان شهرستان و استان، اقدام به راه‌اندازی اردوهای زیارتی به مشهد مقدس تحت عنوان حج فقرا کرده‌ایم.

سیدعلی حسینی، با بیان اینکه این نوع برنامه‌ها می‌تواند تأثیر بسیار خوبی در افزایش و ارتقای سطح معنوی خانواده‌های تحت حمایت داشته باشد، اظهار داشت: صبح امروز 45 نفر از دانش‌آموزان پسر عضو کانون‌های پیروان ولایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر، به مدت 9 روز به سرپرستی مدیر کمیته امداد این شهرستان، به مشهد مقدس اعزام شدند.

حسینی، هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد انس و الفت در بین مددجویان، مشارکت مددجویان در برنامه‌های مختلف فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی دینی آن‌ها دانست و افزود: 45 نفر از بانوان و افراد فعال کانون‌های موقت تابستانه ولایت، در تاریخ بیست و نهم شهریورماه به مدت 10 روز به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

کارشناس مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر، با بیان اینکه هزینه غذا، اسکان و ایاب ذهاب مددجویان و افراد نیازمند اعزامی به مشهد مقدس را خیرین نیکوکار استانی و شهرستانی تقبل کرده‌اند، گفت: کمیته امداد، نهادی مردمی بوده و اعتماد مردم و مشارکت آن‌ها از سرمایه‌های این نهاد است و امیدواریم خیرین عزیز با مشارکت در این طرح و کمک‌های مالی خود، زمینه زیارت افراد ناتوان تحت حمایت را بیش‌ازپیش مهیا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :