رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش یزد از آمادگی سه هزارو 854 کلاس در قالب 418 مدرسه برای اسکان مسافران نورزی در سطح این استان خبر داد .
کد خبر: ۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 01 March 2015
آمادگی 418 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی استان یزدسید حسین کلانتری گفت: این مدارس به لحاظ امکانات رفاهی به سه گروه تقسیم می شوند و آماده پذیرایی از مسافران هستند.

وی همچنین از ایجاد 15 پایگاه در مبادی وردی شهر یزد برای راهنمایی و اسکان مسافران خبر داد و گفت: سه پایگاه از این تعداد در مبادی ورودی شهر یزد و بقیه در شهرستانهای استان پیش بینی شده است.

کلانتری، مجموع نیروهای دست اندرکار برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان را یکهزارو 220 نفر اعلام کرد.

روابط عمومی این اداره نیز به نقل از رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آمورش و پرورش یزد اعلام کرد: ثبت نام اینترنتی درمدارس مجری طرح اسکان نوروزی استان یزد همزمان با سراسر کشور از ساعت 17 روز یکشنبه دهم اسفند ماه آغاز می شود.

ابوالفضل پهلوان حسینی افزود: فرهنگیان سراسر کشور می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ESKAN.MEDU.IR نسبت به ثبت نام و رزرو اتاق در مدرسه مورد نظر خود اقدام کنند.

وی با یادآوری این نکته که امکان ثبت نام اینترنتی تا تاریخ 20 اسفند ماه برای کاربران فراهم خواهد بود به فرهنگیان توصیه کرد کار ثبت نام و رزرو مدارس مورد نظر را به روزهای پایانی این مهلت موکول نکنند.

پهلوان حسینی با برشمردن مزایای اجرای این طرح افزود: درنظر است 30 درصد مدارس مجری طرح اسکان در شهر یزد از طریق اینترنتی پذیرش شوند.

وی از همکاران فرهنگی استان نیز که درایام تعطیلات نوروزی قصد سفر به سایر استانهای کشور را دارند خواست از فردا برای ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود درشهر مورد نظر اقدام کنند.

استان یک میلیون نفری یزد 200 هزار دانش آموز و 18 هزار فرهنگی دارد.

تکیه امیر چخماق، باغ دولت اباد، زندان سکندر، خانه های ساخته شده از خشت و گل، بادگیرها و آتشکده زرتشتیان از جمله بناها و اثار تاریخی استان یزد هستند که همه ساله مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار می گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :