رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: خرید تضمینی محصولات و پرداخت به موقع وجه آنها موجب ایجاد انگیزه بیشتر در تولیدکنندگان بخش کشاورزی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 06 September 2015
به گزارش تابناک تبریز ، مهندس کریم مهری در مراسم افتتاح کارخانه خوراک دام اتحادیه تعاونی های کشاورزی و صنعت دامپروری آذربایجان شرقی که در شهرک سلیمی آذرشهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: با تلاش های وزارت جهادکشاورزی و عنایات دولت محترم در چند روز آینده بدهی کشاورزان خرید تضمینی گندم پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: امید است تا سایر اتحادیه ها نیز همانند اتحادیه تعاونی های کشاورزی و صنعت دامپروری با ایجاد کارخانه های تولید نهاده ها و خوراک دام، زنجیره تولید محصولات کشاورزی را تکمیل و خوراک دام سالم و بهداشتی را تولید کنند.

مهندس مهری اظهار کرد: بدون همراهی و همدلی بخش خصوصی، فرآیند تولید تکمیل نمی شود، لذا اتحادیه تعاونی های کشاورزی و صنعت دامپروری ضمن ورود به صنایع تبدیلی، تولیدات اعضای خود را فرآوری نمایند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به مکان یابی های مستعد در استان توسط اتحادیه تعاونی های کشاورزی و صنعت دامپروری، برای ایجاد سایر کارخانه ها گفت: احداث کارخانه ها در محل مناسب خود ضمن صرفه اقتصادی زیادی که دارند موجب کاهش بخش اعظمی از هزینه های حمل و نقل در بحث تولید می شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: خوشبختانه در مباحث شرکت ها و موسسات دانش بنیان، مجموعه و مراکز تحقیقاتی،کشاورزی در کنار سازمان و یار و یاور ما بوده اند.

وی هدف ازافتتاح کارخانه تولید خوراک دام وطیور را تحقق زنجیره تولید و ارتقای بهره وری دربخش کشاورزی دانست وگفت: امیدوارم شاهد افتتاح صنایع تبدیلی دام و طیور توسط تشکل های مربوطه باشیم.

گفتنی است این کارخانه در زمینی به مساحت دوهزار و پانصد مترمربع، با 2 میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار و به ظرفیت 120 تن تولید در روز به بهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :