مسئول قرآن و عترت اداره ارشاد خراسان‌ شمالی گفت: تعداد ۴۳۵ گواهینامه پایان دوره سیزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم برای قرآن آموزان استان از سوی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 07 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت‌الاسلام احمد محمدی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد:سیزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم در چهار رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن و حفظ قرآن کریم به دو صورت کتبی و شفاهی و با حضور بیش از یک هزار و 200 نفر از قران‌آموزان در استان برگزار شد،  که از این تعداد 435 نفر موفق به کسب نمره قبولی و دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی قرآن و عترت شدند.
مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی عنوان کرد: با توجه به کسب بالاترین امتیازات، نفرات برگزیده آزمون مشخص و 17 کمک هزینه سفر عمره مفرده، 50 کمک هزینه عتبات عالیات، 100 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و صدها جوایز نقدی دیگر از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در نیمه دوم شهریور ماه امسال اعطا خواهد شد.
وی یادآور شد: چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت 22 آبان سال جاری برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به  سایت www.qia.ir  از ۱۶ شهریور تا ۲۰ مهرماه اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :