مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تشدید برخورد با متخلفین شکار و زنده گیری پرندگان شکاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 07 September 2015

 به گزارش ایرنا از اداره حفاظت محیط زیست استان اردبیل ، سید رضا موسوی به خبرنگاران گفت: با شروع فصل شرایط مساعد برای صید و زنده گیری پرندگان شکاری مواردی هرچند کمتر در استان اردبیل از شکار و زنده گیری پرندگان شکاری مشاهده شده است.
وی ادامه داد: امسال برای جلوگیری از این تخلف اکیپ های مجهز به خودرو و موتور سیکلت و دوربین های دوچشمی و سایر تجهیزات را پیش بینی و با تشکیل گروه های سیار گشت و کنترل و آمادگی واحدهای تابعه عملیات پیمایش را در نقاط حساس با استفاده از روش های کارآمدتر از گذشته انجام می دهند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط هماهنگی لازم با نیروی انتظامی، قضات دادگستری، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری، گمرک و فرودگاه های استان و حساسیت موضوع زنده گیری پرندگان شکاری جهت شناسایی و کنترل و صدور دستور قضایی انجام شده است.
موسوی گفت: میزان جرایم شکار و زنده گیری برای هر یک از گونه های پرندگان شکاری از جمله شاهین، بحری، بالابان،لاچین و طرلان 600میلیون ریال تعیین شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از شهروندان و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست خواست در صورت مشاهده شکار حیات وحش و زنده گیری پرندگان شکاری موضوع را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل یا ادارات شهرستان های تابعه از طریق شماره تلفن ارتباطات مردمی 1540 اطلاع دهند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :