فرمانده سپاه سیدالشهدا دیر مطرح کرد:
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت هشت‌ساله برای کشور ما به دست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استوار برای آینده این ملت باشد.
کد خبر: ۹۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷ 08 September 2015
میرزا احمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دیر هرگونه هزینه مادی و معنوی برای بزرگداشت این ایام را سرمایه‌ای مطمئن برای آینده این کشور دانست و افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا بتوانیم گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت‌طلبی بهترین جوانان این مرزوبوم را برای نسل حاضر معرفی کنیم.

وی بیان کرد: با محوریت شعار هم‌دلی و هم‌زبانی برنامه‌های متعددی از جمله مراسم ویژه نیروهای مسلح، همایش نقش زنان در دفاع مقدس و تجلیل از زنان ایثارگر، بزرگداشت شهدای نبرد دریایی، اعزام اکیپ درمانی به روستاهای محروم، همایش بزرگ دفاع مقدس دفاع از خانواده، تجلیل از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس شهرستان، مراسم میلاد امام هادی(ع)، خاطره‌گویی هم‌رزمان شهدا، زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقات والیبال بین حلقه‌های صالحین، برگزاری نماز عید قربان در همه حوزه‌ها، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه با هدف ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی در این ایام برگزار خواهیم کرد.

احمدی بیان کرد: هفته دفاع مقدس صفحه زرینی از تاریخ پرافتخار ملت بزرگوار ایران اسلامی است و بزرگداشت این ایام، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت هشت‌ساله برای کشور ما به دست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استوار برای آینده این ملت باشد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است و همچون چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد.

میرزا احمدی خاطرنشان کرد: این انقلاب ریشه در غدیر و بعثت دارد و باید از دستاوردهای غدیر صیانت کنیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان اسلام و ولایت را که به دنبال کم‌رنگ کردن نقش ولایت در جامعه هستند، خنثی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری بازسازی واقعه غدیر در شهرستان دیر گفت: چهار سال است که برای آشنایی جوانان با فرهنگ غدیر، بازسازی واقعه غدیر را در سطح شهرستان برگزار می‌کنیم که 2 سال اول در مرکز شهرستان و سال سوم در شهر بردخون و امسال نیز در شهر بردستان در 10 مهرماه این رویداد مهم تاریخی را بازسازی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان دیر افزود: سه سال این افتخار را داشته‌ایم که در بین شهرستان‌هایی که بازسازی واقعه غدیر را انجام داده‌اند، مقام اول استانی و در سال 93 که در شهر بردخون برگزار شد مقام برتر کشوری را کسب کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :