مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی این اداره‌کل گفت: امانت‌داری و صداقت مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 09 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، با بیان اینکه روابط عمومی یکی از حوزه‌های مهم در هر دستگاه اجرایی است، اظهار کرد: حوزه روابط عمومی از حساسیت بالایی برخودار است و از نظر حساسیت این حوزه کمتر از حوزه معاونت نیست.
وی احساس مسئولیت را یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی عنوان کرد و افزود: ثانیه‌ها در اطلاع‌رسانی خبر مهم است و رویدادها و خبرهای مهم ورزشی باید در کمترین زمان ممکن در سایت منتشر شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه صبوری، خوش‌اخلاقی و تعامل با رسانه‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین خصوصیات مسئول روابط عمومی محسوب می‌شود، اضافه کرد: سایت خبری اداره‌کل ورزش و جوانان استان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این سایت هر روز بیش از 10 هزار بازدیدکننده دارد.
در پایان مراسم ضمن تشکر از زحمات مجتبی رضایی در دوران تصدی‌گری این حوزه، محمد لطیفی طی حکمی از سوی مدیرکل به‌عنوان سرپرست جدید روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :