کد خبر: ۹۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 09 September 2015
معاون فرماندار رضوانشهر از برگزاری برنامه‌های با شکوه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، ابراهیم چراغی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مهر، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی هفته دفاع مقدس را بهترین دوران عزت و افتخار ملت ایران دانست و تصریح کرد: سربلندی و افتخار کشورمان از برکت رشادت‌ها و ایثارگری شهداست.

معاون فرماندار رضوانشهر شهدا با اشاره به اینکه راه و رسم فداکاری و ایستادگی در طول هشت سال جنگ تحمیلی به ما آموختند، افزود: برای پاسداشت فداکاری شهدا باید به راه و روش آنها عمل کنیم.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهداست و در هفته دفاع مقدس برنامه‌های باشکوه برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رضوانشهر نیز در جلسه مذکور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اظهار کرد: رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل زیاده‌گویی دشمنان ایستادگی کردند و در تاریخ ماندگار شدند.

جهانبخش آرمان،با بیان اینکه رزمندگان در اوج مظلومیت بودند، تصریح کرد: رزمندگان با شجاعت و دلیری در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.

وی گفت: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا به برکت خون پاک شهداست و اگر ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود به سرنوشت کشورهای مجاور دچار می‌شدیم.

این مسئول با اشاره به همزمانی دومین روز هفته دفاع مقدس با اول مهر، افزود: در هفته دفاع مقدس از رشادت رزمندگان و ایثارگران و جانبازان رضوانشهر تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس رضوانشهر با شعار محوری «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رضوانشهر نیز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مهر، اظهار کرد: 31 شهریور آغاز جنگ تحمیلی توسط دشمنان و دفاع از طرف ایران انجام شد.

 مسلم همتی با بیان اینکه دانش‌آموزان امروز در سنگر علم و دانش باید راه مقابله کردن با جنگ نرم دشمنان را بیاموزند، تصریح کرد: دانش‌آموزان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت خون شهدا باید تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :