فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایجاد شادابی و نشاط در جامعه بهانه‌ای بیش برای گسترش کنسرت‌های موسیقی در جامعه نیست.
کد خبر: ۹۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 09 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات آبی و خاکی خیبر در اردبیل اظهار کرد: از راه‌های مختلف می‌توان به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دست یافت که متأسفانه عده‌ای فقط با برنامه‌های هنجارشکن می‌خواهند به این هدف دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: هیچ کس با برنامه‌های موسیقی مخالف نیست ولی ای کاش در کنار برگزاری کنسرت‌های موسیقی، برنامه‌های ارزشی هم توسط متولیان فرهنگ و هنر استان اجرا شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: امسال در طول هفته دفاع مقدس، سپاه حضرت عباس (ع) استان برای گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های خود را در قالب سه محور برگزار می‌کند.

بابازاده برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه، ایجاد نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات آبی و خاکی خیبر و برنامه‌های محله محور برای گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را از جمله فعالیت‌های سپاه در این برهه زمانی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عملیات خیبر اولین عملیات آبی و خاکی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس است، افزود: این عملیات از جمله فعالیت دوران دفاع مقدس است که شاهد حضور رزمندگان بی‌شماری از استان اردبیل در آن بودیم که بیشترین شهدا و جانبازان گردان‌های علی‌اکبر (ع) و امام حسین (ع) نیز در این عملیات از استان اردبیل بودند.

بابازاده با بیان اینکه در این عملیات برای اولین بار رزمندگان توانستند وارد خاک دشمن شوند، اضافه کرد: برای برجسته‌سازی این عملیات نیازمند همکاری همه‌جانبه مسئولان استان هستیم.

وی با اشاره به حضور 700 آزاده دفاع مقدس در استان بیان کرد: باید به این مسئله توجه کرد که آسایش و آرامشی که امروز در کشور ایجاد شده به برکت شهدا و رزمندگانی است که برای دفاع از میهن، خانه و کاشانه خود را رها کرده و به جنگ با دشمنان پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :