نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به کادر درمان و پرستاران گفت: تا انتهای راه تنها چند قدم دیگر مانده است.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 20 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی که برای قدردانی از پرستاران به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک رفته بود، افزود: شیوع و همه گیری بیماری کرونا، امتحان بسیار سخت و سنگینی بود، اما خدا را شاکریم که با همه رنجها، گنج ها و تجربه‌های بسیار زیادی را به دست آوردیم.
وی، با تبریک ولادت حضرت زینب به همه به ویژه به پرستاران اظهار داشت: اگر از روز نخست شیوع این بیماری غفلت می کردیم، آسیب های بسیار زیاد و جبران ناپذیری به ما وارد می‌شد، اما با مدیریت خوب این بیماری در استان کنترل شد.
امام جمعه اراک در ادامه کارنامه استان را در یک سال اخیر و بعد از شیوع این بیماری قابل قبول دانست و افزود: همه افراد، اعم از مردم و مسئولین در این کارزار سخت و نفسگیر پای کار آمدند و این کارنامه قبولی امروز به دلیل تلاش و همدلی آنهاست و نشان دهنده این است که اگر زمانی مشکلی پیش بیاید می توان با همدلی و همراهی از هر سختی و مشکلاتی عبور کرد.
وی یادآورشد: همه آحاد در سنگرهای خدمت خود، جانانه ایستاده‌اند و پرستاران نیز در سنگرهای سلامت مقاومت کردند که مجدداً از تمامی خدمتگزاران به ویژه کادر درمان و به ویژه سفیدپوشان صبور عرصه سلامت قدردانی می کنیم.
آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه هر کس همچنان باید در سنگرهای خدمت خود ایستادگی و خدمت کند، تاکید کرد: کرونا همچنان ادامه دارد و پایان نیافته، اما امید می رود در اوایل سال آینده با تزریق واکسن، جشن پیروزی بر این بیماری را گرفته چرا که با توجه به همت متخصصان و پژوهشگران داخلی و در سایه خدمات کادر درمان به ویژه پرستاران، این اتفاق میمون و مبارک دور از انتظار نیست.
وی یادآور شد: با همین مجاهدت ها توانستیم تا حدودی در یکی از بحرانی ترین حوادث قرن، فائق بیایم.
امام جمعه اراک با قدردانی از زحمات پرستاران گفت: این آمادگی ها همچنان باید حفظ شود تا شرایط کاملا تثبیت شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بااشاره به اینکه تنها راه پیروزی در این نبرد استقامت است و این که تا انتهای راه تنها چند قدم دیگر مانده، از مردم به خصوص کادر درمان خواست تا همواره به خدا توکل کرده و دعا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :