فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج ابزار و وابسته هیچ حزب و گروهی نیست و نخواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 11 September 2015
به گزارش ایرنا ، سردار جلیل بابازاده روز جمعه در رزمایش لبیک یا رسول الله بسیجیان استان در منطقه ثمرین اردبیل افزود: بسیج سیاسی و جناحی نیست بلکه سرباز واقعی ولایت ، حافظ خون شهدا و خدمتگزار مردم است.
او گفت: کسانی که بسیج را مانع برای کشور می دانند در واقع معنا و مفهوم بسیج را
نمی دانند.
وی افزود: امروز دوران ارتش های کلاسیک در دنیا به پایان رسیده و آنچه در میدان عمل حرف اول را می زند نیروهای باایمان و مخلص است که دشمنان ما عاری از چنین خصوصیاتی هستند.
وی اظهار کرد: بسیج برای دوستان و مظلومان نشاط آور و برای دشمنان و بدخواهان بیم آفرین و مایوس کننده است.
به گفته او ، بسیج و نیروهای مردمی استان اردبیل با انجام رزمایش توان و اقتدار خود را به معرض نمایش می گذارند تا بذر امید و نشاط در دل مظلومان کاشته و ناامیدی و یاس را به اردوگاه دشمنان تحمیل کنند.
وی بیان کرد: بسیج همیشه و در همه حال در صحنه حضور دارد و توان خود را به روز کرده و به دنیا اعلام می کند ما اهل جنگ نیستیم اما اگر کسی فکر تجاوز و تعدی به کشور ایران داشته باشد سیلی محکمی خواهد خورد که تصورش هم سخت است.
سردار بابازاده افزود: این رزمایش تشریفاتی و نمایشی نیست بلکه گوشه ای از توانمندی های واقعی سپاه حضرت عباس (ع) استان است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: ما با امام راحل و شهدا پیمان بسته ایم که راه آنها را ادامه داده و از آرمان های آنها دفاع کنیم چون شهدا با ایثار و از خود گذشتگی آزادی و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی افزود: وقتی امور برای خدا و با اخلاص و تواضع باشد همه کارهای نشدنی شدنی است و خداوند همیشه چنین افرادی را یاری می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :