مدیر موسسه مهرآرا شمال گفت: به مناسبت عید غدیر 310 یتیم زیرپوشش از سبد کالا برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 15 September 2015
به گزارش تابناک مازندران محمد دانایی بارفروش ژاظهار کرد: به مناسبت عید غدیر 9 قلم جنس شامل شکر، برنج، ماکارونی، سویا، روغن، پنیر، قند، مرغ و تن‌ماهی در قالب سبد کالا در اختیار مستمندان زیرپوشش موسسه مهرآرا شما قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته نیکوکاری لوازم‌التحریر و وسائل مورد نیاز در اختیار ایتام موسسه قرار می‌گیرد، افزود: ششمین جشن گلریزان موسسه مهرآرا شمال نیز به‌زودی برگزار می‌شود.
مدیر موسسه مهرآرا شمال بابل از توانمندسازی زنان سرپرست زیرپوشش موسسه خبر داد و تصریح کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به معنای نجات آینده یک خانواده است.
وی با اشاره به اینکه تغییر نگرش جامعه به ایتام و انسانی‌تر کردن این نگاه از مهم‌ترین دغدغه این موسسه است، خاطرنشان کرد: این موسسه سعی دارد علاوه بر رسیدگی مادی به وضعیت ایتام از نظر روحی و فکری نیز این کودکان را زیرپوشش قرار دهد.

دانایی با اشاره به اینکه این موسسه برای تامین مالی و جذب حامیان و خیران در نمایشگاه و بازارچه‌های سطح شهر حضور پررنگی دارد، گفت: در جشنواره آواها و نواها که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل برگزار می‌شود مسئولیت واگذاری غرفه‌های فرهنگی و صنایع‌دستی، سوغات، هدایا، گل و گیاه و غذا به عهده این موسسه قرار گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :