فرمانده انتظامي استان از برنامه ريزي عملياتي نظام مند پليس در اجراي طرح هاي ظفر در اسفند ماه سال جاري در تمامي شهرستان هاي استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 14 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني"در جمع خبرنگاران افزود:۹۳ منطقه در اين عمليات ها پاك سازي و ۴۸۵نفر دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.
وی اظهارداشت: با توجه به بازخوردگيري هاي انجام شده از شهروندان، طرح ظفر يكي از كارآمدترين و اثربخش ترين طرح هاي اجرايي پليس استان در ارتقاء نظم و امنيت اجتماعي در پيگيري مطالبات مردمي بوده در ساليان اخير بوده است.
وي اضافه كرد: طرح هاي ظفر در سطح استان در بازه هاي زماني مختلف با توجه به نوع درخواست هاي شهروندان از سامانه هاي ۱۱۰ و ۱۹۷ نيروي انتظامي و تجزيه و تحليل كارشناسي وقوع جرائم طرح ريزي شده و با توجه به اولويت هاي لحاظ شده با بهره گيري از توان عملياتي پليس به مرحله اجرا گذاشته مي شود.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در تداوم اين طرح هاي عملياتي كه بازتاب مطلوبي از افزايش رضايت مندي عمومي در سطح استان را به دنبال داشت، طرح هاي ظفر از ابتداي اسفند ماه در تمامي شهرستان هاي استان برنامه ريزي و هر مرحله از اجراي طرح ظفر به مدت چهار روز در هر كدام از شهرستان ها عملياتي شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به نتايج حاصله از اجراي طرح هاي ظفر در اسفند ماه سال جاري در سطح استان گفت:‌ با برنامه ريزي عملياتي انجام شده، طرح هاي ظفر در ۱۲ شهرستان و در ۹۳ نقطه اجرايي شد و تعداد ۴۸۵ نفر نيز به دليل ارتكاب جرايم متعدد دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.
سردار مفخمي شهرستاني يكي از مهم ترين اولويت هاي عملياتي پليس در اجراي طرح ظفر را برخورد با سارقان اعلام كرد و افزود:‌ در اين بازه زماني تعداد ۱۴۹نفر سارق دستگير و۲۸۱ فقره انواع سرقت در اعترافات دستگير شدگان كشف شد كه با پيگيري هاي تخصصي پليس، بسياري از اموال سرقت شده از آنان كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.
وي در ادامه به مبارزه با مواد مخدر به عنوان يكي ديگر از ابعاد عملياتي پليس در اجراي طرح هاي ظفر اسفند ماه پليس در استان مركزي کرد و گفت: طي اين عمليات ها تعداد ۲۲۸ نفر قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر دستگير و مقدار ۵۴ كيلو گرم انواع مخدر از آنان كشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به برنامه ريزي پليس در برخورد با قاچاقچيان كالا در تمامي طرح هاي عملياتي پليس افزود: در طرح هاي ظفر اسفند ماه نيز يكي از حوزه هاي ماموريتي پليس استان، برخورد با قاچاق كالا طرح ريزي شد كه در اجراي طرح هاي ظفر در سطح استان مقدار۱۶ ميليارد و ۸۰۴ ميليون ريال انواع كالاي قاچاق كشف و تعداد ۱۳دستگاه خودرو شوتي توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: در بعد ارتقاء‌ امنيت ترافيكي نيز به عنوان يكي از وجوه اجراي طرح هاي ظفر، تعداد۲۴۵ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتورسيكلت توقيف و به پاركينگ انتقال و تعداد۳۰۰۱۲ وسيله نقليه نيز اعمال قانون شد.
سردار مفخمي شهرستاني با بيان برنامه ريزي پليس در تداوم طرح هاي ظفر در سال آتي یادآورشد:‌ در اجراي احكام قضائي نيز تعداد ۱۰۸نفر به علت داشتن برگه هاي جلب در اجراي طرح هاي ظفر اسفند ماه در سطح استان دستگير شد.
وی افزود: در سال جاري ۳۰مرحله طرح ظفر در برنامه ريزي عملياتي پليس استان مركزي به مرحله اجرا گذاشته شده و ۲۵۱ نقطه مورد پاكسازي قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :