فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تقویت فعالیت جوانان در حلقه های صالحین راهکار مقابله با هجمه های ضدفرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 15 September 2015
به گزارش ایرنا ، سردار جلیل بابازاده روز سه شنبه در اردوی تربیتی حلقه مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: حلقه های صالحین با وجود اینکه هنوز به حد کمال نرسیده ولی در هر محله ای اجرا شده ثمرات معنوی و فرهنگی بسیار
خوبی را به ارمغان آورده است.
وی یکی از برنامه های مثبت این حلقه ها را اردوهای فرهنگی دانست که با هدف انسجام بخشی و ایجاد شور و نشاط بین سرگروه ها و افزایش تعهد و مسوولیت پذیری جوانان انجام می شود.
او همچنین با اشاره به لزوم آگاه سازی خانواده ها در برابر هجمه های جنگ نرم دشمنان گفت: دشمن با شبهه افکنی در اعتقادات دینی در صدد مسموم کردن ذهن جوانان است و اگر نسبت به ماموریت خود در برابر این هجمه هان غافل شویم به آرمان های بسیج و شهدا خیانت کرده ایم.
سردار بابازاده اظهار کرد: برنامه های حلقه های صالحین که در راستای آگاه سازی نوجوانان و جوانان به ویزه از ابعاد هجمه های فرهنگی دشمنان تدارک دیده شده باید به صورت مستمر ادامه یابد.
در اردوی دو روزه تربیتی حلقه مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین سپاه حضرت عباس (ع) استان که با حضور چهار هزار نفر از بسیجیان در اردوگاه انصار الحسین سرعین برگزار شد برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی های سیاسی - بصیرتی ، تشکیل حلقه های صالحین ، پیاده روی و مسابقات فرهنگی و ورزشی اجرا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :