فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برای اجرا در شهرستان تدارک دیده شده که از جمله آنها اجرای رژه خودرویی در بیله‌سوار است.
کد خبر: ۹۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 15 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سرهنگ شکور زارع صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس تشکیل ستاد شهرستان، ایجاد سنگرهای نمادین در شهر، غباروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری هیئت‌های منتظران موعود، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین، اجرای مسابقات ورزشی و علمی، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری رژه خودرویی در بیله‌سوار برگزار می‌شود.

وی از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانواده در شهرستان خبر داد و افزود: همایش پیاده‌روی با خانواده به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز سوم مهرماه، ساعت 7:30 صبح برگزار خواهد شد که با هماهنگی‌های انجام شده و اطلاع‌رسانی در این زمینه انتظار می‌رود شاهد حضور گسترده مردم در این همایش باشیم.

زارع با اشاره به تاریخ پرفراز و نشیب کشور در قرون گذشته گفت: در جنگ‌ها و صده‌های گذشته دشمنان هر بار با ایران وارد جنگ می‌شدند بخش‌هایی از خاک کشور را از آن خود کردند و کشور را از نظر سرزمین کوچک‌تر کردند اما در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نه تنها یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم بلکه در این جنگ درس ایثار٬ ایستادگی٬ مقاومت و شهادت‌طلبی آموختیم و شرایط کنونی کشور به گونه‌ای است که نه تنها استکبار بلکه هیچ کشور دیگری به خودش اجازه نمی‌دهد که بخواهد با ایران اسلامی وارد جنگ شود.

در این جلسه معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز ابراهیمی بیان کرد: از 31 شهریور تا 6 مهرماه عناوین ایام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال 94 با نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی اعلام شده که لازم است تمامی ادارات در راستای اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته ارزشمند و همیشه ماندگار تاریخ انقلاب تلاش کنند.

محمد ابراهیمی تصریح کرد: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره پایمردی‌های این دوران بر همگان واجب است چرا که عزت، اقتدار و هویت ایران در دنیا مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است و باید همگان قدردان این ارزش‌ها و ایثارگری‌های والا و ارزشمند باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :