تابناک-فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس گفت: باید تلاش شود در انتخابات پیش رو میزان مشارکت و حضور مردم تقویت شود.
کد خبر: ۹۶۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 25 May 2021

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری داشته است که یکی از اصلی ترین دستاوردها مردم سالاری دینی می باشد .

وی افزود: نمود اصلی مردم سالاری دینی را می توان در انتخابات هایی در کشور برگزار می شود دید چرا که مردم با اراده نوع تمام ارکان حاکمیتی،سیاسی و اجرایی کشور را به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می کنند و خود برای کشورشان تصمیم گیری می کنند.

ماندگاری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری فی نفسه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم بایستی این اهمیت را درک کنند و نقش تمام کننده خود را برای رقم زدن آینده کشور ایفا کنند.

 

فرمانده سپاه بندرعباس تاکیدکرد:اختیارات رئیس جمهور به حدی در کشور بالا است که تمام پیشرفت و آبادانی کشور و تصمیمات حیاتی کشور بستگی به تفکرات او دارد لذا لازم است مردم در انتخاب رئیس جمهور دقت نظر کافی و وافی را داشته باشند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و بایستی مصادیق انتخاب اصلح برای مردم تبیین شود تا بتوانند به درستی فرد مورد نیاز کشور را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :