عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید به وظایف خود در خصوص پروژه‌های اطراف حرم مطهر عمل کند گفت: پروژه صحن فاطمی و توسعه جنوبی متوقف شده و بخش زیادی از زائرین از این بخش وارد حرم مطهر می‌شوند که جلوه و منظر خوبی ندارد.
کد خبر: ۹۶۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 26 May 2021

به گزارش تابناک قم، محسن محرری با بیان اینکه دو مورد از پروژه‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که شرایط خوبی ندارد اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها صحن فاطمی و دیگری توسعه جنوبی حرم مطهر است.

وی گفت: توسعه جنوبی حرم مطهر متوقف شده و مردم گرفتار این پروژه بوده و بلاتکلیف‌ هستند و مراجعه زیادی برای اخذ پروانه دارند اما وضعیت مشخص نیست.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید به وظایف خود در خصوص این پروژه‌ها عمل کند تصریح کرد: پروژه صحن فاطمی هم متوقف شده و بخش زیادی از زائرین از این بخش وارد حرم مطهر می‌شوند که جلوه و منظر خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه صحن شرقی حرم مطهر نیز که در اختیار شهرداری بوده در مراحل خوبی قرار دارد افزود: خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ هم ردیف اجرایی و هم سرمایه‌گذاری برای پروژه در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم آن را به مرحله اجرا برسانیم.

محرری با اشاره به اجرای پیاده‌راه ارم و خیابان انقلاب تصریح کرد: اجرای این پروژه آرام‌سازی خوبی در محدوده حرم مطهر برقرار کرده و رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

وی گفت: شهرداری مقدمات اجرای ادامه پروژه پیاده‌راه ارم را هم فراهم کرده اما تا زمانی که گیت‌ها جمع آوری نشود امکان اجرای پروژه وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :