بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
بر اساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان های استان کرمانشاه، شهرستان سرپل ذهاب قرمز اعلام شد.
کد خبر: ۹۶۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 29 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه رنگبندی جدید شهرستان های استان از جمعه هفتم خرداد اعلام شد.

بر اساس این گزارش شهرستان سرپل ذهاب قرمز اعلام شد و شهرستان های نارنجی شامل کرمانشاه، صحنه، اسلام آباد غرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود است.

شهرستان های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

رنگبندی جدید شهرستان های استان نشان می دهد خطر ویروس کرونا همچنان در کمین است و احتمال افزایش شمار مبتلایان و حادتر شدن شرایط وجود دارد لذا پرهیز از حضور در تجمعات غیر ضرور و عدم عادی انگاری بیماری همچنان توصیه می شود.

بنابر اعلام و توصیه متخصصان، تزریق واکسن کرونا اگر چه امیدواری هایی مبنی بر کاهش شیوع بیماری و بهبودی شرایط ایجاد می کند اما خطر ابتلا به کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است که همواره پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بهترین راه مقابله با آن است.

گفتنی است که با تلاش های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای راه اندازی مراکز تجمیعی به منظور واکسیناسیون گروه های مختلف و ارائه خدمت به مردم شمار مراکز تجمیعی شهر کرمانشاه به ۵ مرکز رسید.

همچنین با اقدامات انجام شده امروز (شنبه) سایت خودرویی واکسیناسیون کرمانشاه نیز راه اندازی خواهد شد.

همچنین آخرین آمار رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور شامل ۱۳ شهرستان قرمز، ۲۱۴ شهرستان نارنجی و ۲۲۱ شهرستان زرد است، هیچ شهرستانی در وضعیت آبی قرار ندارد و در بعضی شهرستان‌های قرمز سویه‌های کرونای هندی و آفریقای جنوبی در حال انتشار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :