تابناک کهگیلویه وبویراحمد
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد نسبت به موضوع نظارت شورای نگهبان که در سخنان هادی خامنه ای ایراد شد معترض بود.حجت الاسلام طزری به شدت از همایش اصلاح طلبان در چرام انتقاد کرده است
کد خبر: ۹۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷ 20 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدپس از حضور سید هادی خامنه ای در استان وی سخنانی ایراد کرد که باعث واکنش برخی سیاسیون در استان شده است.غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد نسبت به موضوع نظارت شورای نگهبان که در سخنان هادی خامنه ای ایراد شد معترض بود.حجت الاسلام طزری به شدت از همایش اصلاح طلبان در چرام انتقاد کرده است. وی موضوع رفع حصر را نبش قبر کردن مرده دانسته است.

غلام محمد زارعی:هادی خامنه ای دنبال تفرقه افکنی بود

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هر گونه مخالفت و موضوع‌گیری علیه نظارت استصوابی شواری نگهبان، مخالفت با نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد این شورا است.

غلام‌محمد زارعی با انتقاد از اظهار نظرهای تفرقه افکنانه برخی از رجال سیاسی از جمله هادی خامنه‌ای در مورد وظیفه ذاتی شورای نگهبان و نظارت استصوابی این شورا بر انتخابات، گفت: هر گونه مخالفت و موضوع گیری علیه نظارت استصوابی شواری نگهبان، مخالفت با نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد این شورا است.

وی وظیفه شورای نگهبان را نظارتی استصوابی درانتخابات دانست و افزود: وظیفه صیانت و نظارت از انقلاب در حوزه انتخابات برعهده شورای محترم نگهبان است و نظارت این دشوار، نظارتی استصوابی در همه مراحل انتخابات بر اساس قانون است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا به اظهارات مقام معظم رهبردر جمع کارگزاران نظام و اعضای شورای خبرگان رهبری در مورد نظارت استصوابی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: همانگونه که معظم له گفتند، صیانت از انقلاب در انتخابات از وظایف شورای نگهبان است و بازگو کردن اینگونه اظهار نظرها در مورد شورای نگهبان آن هم از طرف برخی دانه درشت ها در جامعه، مخالفتی صریح با گفته های مقام معظم رهبری است.

زارعی بیان کرد: اصول انقلاب اسلامی با اینگونه اظهارنظرهای نسجیده در تعارض قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با انتقاد از سخنان هادی خامنه‌ای و اظهار نظر وی در مورد نمایندگان کنونی مجلس گفت: متأسفانه کسانی که داعیه‌دار روشنگری و مردم سالاری را دارند با گفتن اینگونه اظهارات به دنبال تفرقه در جامعه هستند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا ابراز کرد: نمایندگان مجلس منتخبین مردم هستند ودر یک نظام مردم سالار با انتخابات سالم انتخابات شده اند و اینگونه اظهار نظرهای اهانت آمیز و مبتدیانه مصادیق نظام را زیر سئوال می برد که آقای هادی خامنه‌ای باید در مورد اینگونه سخن‌ها از مردم معذرت خواهی کند.

حجت الاسلام طزری:هیچ مرده ای زنده نخواهد شد

این مسئول مذهبی در چرام با اشاره به برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در چرام و با بیان اینکه آنچه در این همایش گذشت چیزی بود بر خلاف آنچه بیان کرده بودند، اظهار کرد: در این مراسم به حمایت از سران فتنه پرداخته شد و گویا به جای همایش اصلاح طلبان مراسم نبش قبر برگزار کرده اند.

 

خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: آنچه باید راجع به این همایش گفت آنکه مسئولان استانی و شهرستانی که جواز این همایش را صادر کرده‌اند باید در قبال این اقدامات پاسخگو باشند.

طزری، ادامه داد: ما مخالف برگزاری همایش اصلاح‌طلبان نیستیم اما همایشی که در آن به حمایت از خائنین به نظام پرداخته شود مورد قبول مردم انقلابی و ولایی شهرستان نیست و مردم این شهرستان هرگز اجازه برگزاری اینگونه جلسات را به فتنه‌گران نخواهند داد.

 

وی با متذکر شدن این مطلب که این افراد که دم از دموکراسی و حق‌الناس می‌زنند چگونه در سال 88 رای مردم را نادیده گرفتند و انتخابات که نمونه ای از دموکراسی بود را خواهان ابطال آن شدند، گفت: فتنه و فتنه‌گران از خطوط قرمز نظام هستند و این گروه باید بدانند که در هیچ جای نظام جایگاهی ندارند و با برگزاری همایش و میتینگ و این قبیل مراسم برای مردگان سیاسی و فتنه گران، آنان هرگز زنده نخواهند شد و مردم خیانت و ظلم آنان به نظام را هرگز فراموش نخواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
باسلام.
آقای زارعی خود شما باحمایت اصلاح طلبان نماینده شدید
شما دیگه چرا...
واقعا آقای اخلاقی خوب سخنرانی کردند جواب تمام سخنان زارعی رو استاد اخلاقی با سخنان زیبایش داد...

ما ب آن سید و آن میر ارادت داریم ***
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :