فرماندار اسدآباد از اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در اسدآباد خبر داد و گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها همایش پیاده‌روی همگانی است که در راستای ترویج فرهنگ ورزش و تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های انقلاب انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷ 23 September 2015
فرماندار اسدآباد از اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در اسدآباد خبر داد و گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها همایش پیاده‌روی همگانی است که در راستای ترویج فرهنگ ورزش و تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های انقلاب انجام می‌شود.

به گزارش فارس؛مسعود بکائی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای این دوران اظهار کرد: دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای پاسداشت رشادت‌ها، جانفشانی‌های و ایثارگری رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: با وجود حمایت‌های همه‌جانبه کشورهای دنیا از رژیم بعث به منظور مقابله با جمهوری اسلامی، رزمندگان با توکل و ایمان به خدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) توانستند از این جنگ سربلند بیرون بیایند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اجرای 100 برنامه‌ مختلف و متنوع در شهرستان اسدآباد گفت: از جمله برنامه‌های شاخص این هفته برگزاری یادواره شهدا، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، همایش پیاده‌روی همگانی، همایش ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا است.

وی از نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سطح شهرهای آجین و اسدآباد خبر داد و اضافه کرد: این برنامه در راستای یادآوری و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست و 64 شهید دانش‌آموز از همین مدارس راهی جنگ شدند و جاودانه شدند.

بکائی از برگزاری یادواره در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این هفته این برنامه‌ها به صورت شاخص در سطح روستاهای چنارسفلی، وندرآباد، بهراز و موسی‌آباد برگزار می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص شهرستان در هفته دفاع مقدس را همایش پیاده‌روی همگانی خواند و افزود: این همایش پیاده‌روی فرصت و بهانه‌ای برای پاسداشت خون شهدا، و تجدید پیمانی دوباره با شهدا و آرمان‌های انقلاب و همچنین ترویج فرهنگ ورزش در بین جامعه است.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر حضور همه اقشار مردم به خصوص فرهنگیان، دانشجویان، بسیجیان، دانش‌آموزان، مسئولان و کارکنان ادارات در همایش پیاده‌روی، خاطرنشان کرد: این همایش پیاده‌روی در روز جمعه مسیر میدان امام(ره) به سمت میعادگاه شهدای گمنام در پارک شهید مدنی (جنگلی) صورت می‌گیرد.

وی دیدار با امام جمعه، همایش ائمه جماعت به همت بسیج مساجد و محلات، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان، اقامه نماز وحدت و خاطره‌گویی یکی از ایثارگران، افتتاح سوله صالحین و پایگاه مقاومت در روستای چنار، حضور کارکنان و بسیجیان ادارات و نهادها در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :