کد خبر: ۹۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 21 September 2015

به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر کرج، کمپین خط سرخ با شعار محوری « از ده تا ابد الدهر» صبح امروز(30شهریور)، آغاز به کار کرد و فعالیت‌های خود را در راستای تولید محتوای دانشی و ارزشی همسو با نهضت عظیم عاشورا آغاز کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، این کمپین دارای سه موج گسترده تبلیغاتی است که از سالروز شهادت حضرت مسلم ابن عقیل (ع) آغاز شده و با گذر از حادثه تاسوعا و عاشورای حسینی، در نهایت در اربعین حسینی (ع) به ایستگاه اختتامیه می‌رسد.

بر اساس اعلام دبیرخانه کمپین خط سرخ، برای ارتباط بیشتر و موثرتر با شهروندان سایتی با آدرس WWW.10ta10.com راه اندازی شده است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن از طریق موبایل، تبلت، لب تاب و رایانه شخصی تصاویر عزاداری های خود را در آن آپلود کنند.

در این وب سایت، امکان اشتراک گذاری متن و صدا نیز فراهم آمده است که پس از اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، به بهترین آثار ارسالی به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

سازمان زیباسازی، معاونت فرهنگی اجتماعی، انجمن شعر آیینی استان البرز و چند نهاد فرهنگی دیگر، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج را در راه اندازی و پیاده سازی این کمپین همراهی خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی