مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه در ۴۰۰ مسجد استان فارس خبر داد و گفت: مراسم دعای پرفیض عرفه از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه در مساجد استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 22 September 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام ولی‌الله محمودی‌نژاد اظهار داشت: چهارشنبه یکم مهرماه از ساعت 14:30 دعای پرفیض عرفه در 400 مسجد در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مکان‌های محوری این مراسم در شهر شیراز گفت: حسینیه عاشقان ثارالله واقع در بلوار زرهی، حرم حضرت شاهچراغ و حضرت سیدعلاءالحسین(ع) و گلزار شهدا از مکان‌های محوری است که در آن دعای پرفیض عرفه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه برنامه سخنرانی ائمه جماعات هریک از مساجد محل برگزاری این مراسم و نیز مداحی مادحان اهل بیت(ع) نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه دعای عرفه سراسر بندگی و خشوع در برابر باری تعالی است، گفت: با قرائت این دعا و برگزاری مراسم معنوی و پرفیض در مساجد استان فارس در کنار ایجاد حس و حال معنوی روحیه عبودیت و بندگی نیز تجلی می‌یابد.

حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به دلیل عدم تسلط به زبان عربی آیات قرائت شده را به شکل کامل درک نمی‌کنند و بهتر است که سخنرانان در این مراسم به تفسیر این دعا بپردازند.

وی تصریح کرد: برگزاری هرچه با شکوه دعای عرفه و برنامه‌های معنوی می‌تواند در افزایش روحیه عبودیت و بندگی مردم و پررنگ شدن اعتقادات و باورهای دینی مؤثر واقع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :