تهیه کننده نمایش مذهبی تاریخی بغضی که ماند گفت: همزمان با ایام فاطمیه نمایش "بعضی که ماند" با تهیه کنندگی نیما حسینی خو بعد از سال ۸۲ با بازنویسی مجدد برای بار دوم در اراک به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸ 03 March 2015
نیما حسینی‌خو با اشاره به سازندگان این اثر اظهار داشت: این اثر به کارگردانی سید وحید میریونسی و نویسندگی حمیدرضا افسری و با هنرمندی 25 بازیگر مرد در کانون امام علی(ع) اراک در معرض دید تماشاچیان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این نمایش یک اثر مذهبی و تاریخی بوده و از یک دیدگاه ویژه به اتفاقات دوران پس از رحلت پیامبر(ص) پرداخته و تماشاچیان را به مدت 1 ساعت 30 دقیقه در روی صحنه تئاتر با خود همراه می‌کند.

تهیه‌کننده نمایش مذهبی تاریخی بغضی که ماند تصریح کرد: در این نمایش با روایت‌گری هنرمند خلاق حوزه تئاتر به اتفاقات‌و وقایع پس از رحلت‌حضرت رسول(ص) و ماجرای غصب خلافت امیرالمومنین (ع) و نیز مظلومیت‌های حضرت زهرا(س) پرداخته و اتفاقات میان مردم آن دوران و به ویژه یهودیان مدینه و خاندان اهل بیت را به تصویر می‌کشد.

حسینی‌خو با اشاره به روی صحنه رفتن این نمایش گفت: این نمایش فاخر مذهبی تاریخی در سال 82 با همکاری ریاست صداوسیمای کشور در تهران به روی صحنه رفت و امسال هم‌زمان با آغاز ایام فاطمیه و پس از گذر 10 سال با انجام بازنویسی مجدد برای بار دیگر به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایشنامه به مدت 2 ماه با همکاری عوامل برج میلاد در تهران تمرین شده و از تاریخ 12 تا 15 اسفندماه در دو سانس ساعت 16 و 18:45 در کانون امام علی(ع) اراک اجرا می‌شود.

تهیه کننده نمایش مذهبی تاریخی بغضی که ماند تصریح کرد: علاقه‌مندان به تماشای این تئاتر می‌توانند برای مشاهده این اثر فاخر بلیط های مربوط به تماشا را که به صورت رایگان عرضه می‌شود از محل فرهنگسرای آیینه اراک تهیه کنند.

حسینی‌خو با اشاره به اهمیت اجرای این نمایشنامه گفت: اجراء نمایش‌های مذهبی آن هم در حال و هوای شروع ایام فاطمیه می‌تواند یکی از اقدامات مهم فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ علوی ر در رکشور محسوب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :