رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری همایش ملی تازه های پژوهش در علوم ورزشی به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 22 September 2015
پروفسور معرفت سیاه کوهیان روز سه شنبه گفت: این همایش 8 و 9 مهر در محورهای مدیریت و برنامه ریزی ورزشی ، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی ، بیومکانیک ، مهندسی و فناوری ورزشی ، رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی ، طب ورزشی ، فیزیولوژی ورزشی ، تغذیه ورزشی و جامعه شناسی ورزشی ، حقوق ، اقتصاد ، تاریخ و فلسفه ورزش برگزار خواهد شد.
وی به فعال سازی کمیته های این همایش از سه ماه پیش اشاره کرد و افزود: کمیته های پذیرش ، اسکان ، تغذیه و پذیرایی ، سمعی و بصری ، پشتیبانی ، تبلیغات و انتشارات ، ارتباط با جامعه ، روابط عمومی ، دپارتمان ها ، حمل و نقل و امور مالی در دانشگاه فعال شده است.
ابه گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، او اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان محمود گودرزی ، معاون وزیر عبدالحمید احمدی ، مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم محمود پورکیانی ، پروفسور فرهاد رحمانی نیا پژوهشگر برتر پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار اردبیل و مسوولان ورزشی استان به عنوان میهمانان ویژه حضور می یابند.
او همچنین از حضور چهره های ورزشی از جمله علی دایی و سجاد انوشیروانی در این همایش خبر داد و گفت: در این همایش معرفی پتانسیل های بالقوه دانشگاه مورد تاکید است و طرح احداث استخر ویژه دانشگاه نیز طرح می شود.
وی از دیگر اهداف این همایش را تعامل و گردهمایی متخصصان و پژوهشگران علوم ورزشی و تبادل نظر در زمینه آخرین تازه های علوم ورزشی در تمام گرایش ها ذکر کرد و افزود: ارتقای تعامل بین مسوولان دانشگاه در رده های مختلف نیز مورد توجه خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :