همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس
معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام درصبحگاه مشترک نیروهای مسلح ایلام گفت: الگو گرفتن از پیام و برافراشته نگه داشتن پرچم امام حسین (ع) رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 22 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، حسین کلانتری روز سه شنبه در صبگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان استان ایلام اظهار کرد: اتحاد ، همدلی و گرایش مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب در مقطع کنونی که هجمه ها و دسیسه های دشمنان بیشتر از گذشته شده است، رمز پایداری نظام است.
وی افزود: ملت ایران با شهدا و امام حسین (ع) بیعت بسته اند و با انتخاب روحیه مبارزه و شهادت طلبی دشمنان را برای تحلیل این روحیه با مشکل و عجز مواجه ساخته است، چرا که دشمنان این ملت از درک عمیق شهادت و فداکاری عاجز و بی بهره هستند.
معاون استاندار ایلام با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس ادامه داد: این هفته بیانگر سرافرازی، افتخار، اقتدار و ولایت مداری ملت ایران در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی و یادآور رشادت های بی نظیرترین اسطوره های بی باک بشریت در طول تاریخ است.
کلانتری اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور جانفشانی جانبازان و آزادگان و همه ایثارگران سرافراز میهن است و اکنون این اقشار وظیفه اشاعه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و انتقال دانش و تجربه زمان جنگ را به نسل کنونی و نسل های بعدی را بر عهده دارند.
وی تاکید کرد: مردم و مسوولان هیچگاه از جنگ و مبارزه با متجاوزان نادم و پشیمان نیستند و بعد از جنگ نیز همچنان بر سر پیمان اعتقاد خود ماندند و حمایت از گروه مذاکره کننده هسته ای و موفقیت تیم ایرانی حاصل اتحاد و اعتقاد و پایمردی ملت و مسوولان بوده است.
وی با اشاره به آیین های اربعین حسینی یادآور شد: حضور میلیونی زوار در مهران برای سفر به عتبات عالیات پاداش امام حسین (ع) به مردم صبور و مقاوم ایلام است و اربعین نام ایلام و ایلامی را در جهان به نیکی پر آوازه کرده است.
آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور گردان های مختلف سپاه، بسیج اقشار، نیروهای انتظامی، نظامی، مرزبانی، خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در پایان این آیین از خانواده دو شهید تازه تفحص شده استان شهیدان مرادحاصلی و زرگوشی، یک جانباز 70 درصد و آزاده تجلیل شد.
31 شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.
7172/6034



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :