سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس گفت: کاراته‌کاهای فردوسی به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات کیوکوشین سبک IKU آسیایی، نایب قهرمانی رده سنی بزرگسالان را از آن خود کردند.
کد خبر: ۹۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 22 September 2015


محمد رضا مهران‌پور  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نماینده شایسته خراسان جنوبی در مسابقات کیوکوشین سبک IKU آسیایی خوش درخشید.
وی افزود: در این ماراتن آسیایی حدود 200 کاراته‌کا از کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، افغانستان، تاجیکستان و ایران در سالن ورزشی شهید گل عباسی شهرستان ورامین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان فردوس تصریح کرد: تیم 10 نفره کیوکوشین کاراته این سبک شهرستان فردوس با سرپرستی مجید یزدان‌پناه به نمایندگی از خراسان جنوبی در این مسابقات به روی تشک رفت.
مهران‌پور یادآور شد: محمدرضا علی‎نژاد با کسب مدال نقره در رده بزرگسالان مسابقات کیوکوشین سبک IKU آسیایی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، امید تهرانی و مصطفی خاوری نیز با غلبه بر حریفان ملی‌پوش به مدال برنز دست‌یافتند و در جایگاه سوم قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: تیم کیوکوشین سبک IKU خراسان جنوبی در رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ورزشکاران فردوسی به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :