تقارن هفته دفاع مقدس با بهار تعليم و تربيت ، فرصتي مغتنم در انتقال مفاهيم و ارزش هاي انقلاب اسلامي به نسل هاي بعد مي باشد .
کد خبر: ۹۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 22 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، بابك شريفي شهردار خامنه در مصاحبه خود با خبرنگاران ، ضمن سلام و درود به روح پرفتوح حضرت امام خميني (ره) و تمامي شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و آرزوي سلامتي و طول عمر براي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و موفقيت دولت و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ، فرارسيدن هفته دفاع مقدس و بهار تعليم و تربيت را به مردم شهر فرهنگ و ادب ، دانش آموزان ، دانشجويان ، فرهنگيان و اساتيد فرهيخته ايران اسلامي تبريك و تهنيت گفت .

شريفي در ادامه افزود : حفظ آرمان هاي امام راحل و حقايق و ارزش هاي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و انتقال اين آرمان ها و ارزش ها به نسل هاي آينده و نسل هايي كه اين مفاهيم را از نزديك لمس نكرده اند ، از وظايف بزرگي است كه بر دوش هريك از ما قرار دارد بالاخص در شرايط كنوني كه جامعه مورد هجمه فرهنگي بيگانگان و دشمنان به طرق مختلف قرار گرفته است .

وي تقارن بهار تعليم و تربيت با هفته دفاع مقدس را فرصتي بس مغتنم در اداي اين وظيفه برشمرد و اظهار داشت : تقارن هفته دفاع مقدس که خود بهترین مكتب ایثار و مردانگي است با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی ، نويد بخش اين آرمان است که نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم با پیروی از ايثار و فداکاری هاي پدران خود در هشت سال جنگ تحمیلی ، این بار با كسب علم و دانش ، ايران عزيزمان را به قله هاي رفيع افتخار برسانند .

شهردار خامنه در ادامه به اهم برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي شهرداري خامنه در هفته گرامي داشت دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جديد اشاره نموده و افزود : به مناسبت هفته دفاع مقدس نمايشگاه عكس و نقاشي با محوريت هشت سال دفاع مقدس در طول هفته برگزار خواهد گرديد . وي غبارروبي و عطرافشاني مزار مطهر شهداي خامنه با حضور خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان و مسئولين ادارات شهر ، ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و تجليل از آن ها را از ديگر برنامه هاي شهرداري خامنه دانست .

شريفي از برپايي ايستگاه صلواتي و فرهنگي و نشر آثار دفاع مقدس با همكاري ساير ارگان ها از جمله پايگاه مقاومت خبر داد و افزود : شهرداري خامنه همچون سال هاي قبل با تنظيف و آذين بندي سطح شهر و نصب بنرهاي تبريك به استقبال سال تحصيلي جديد و هفته دفاع مقدس مي رود .

وي با اشاره به حضور در مدارس و به صدا درآوردن زنگ مقاومت ، افزود : شهرداري خامنه در قالب اجراي پروژه مهر ، محوطه مدارس و مسيرهاي منتهي به مدارس را تنظيف ، پاكسازي و زيباسازي خواهد نمود .

در پايان ، شريفي با تبريك مجدد آغاز مهر ماه و بازگشايي مدارس و دانشگاه ها و گرامي داشت هفته دفاع مقدس اظهار اميدواري كرد كه : تمامي مدارس و دانشگاه هاي كشور آرمان ها و ارزش هاي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فداكاري ها و ايثارگري ها را سرلوحه فعاليت ها و تدريس خود نمايند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :