در اولین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد
در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی سخنانی برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر را فرصت مناسبی جهت آشنایی مردم به ویژه نسل جوان جامعه با رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 23 September 2015

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در اولین روز از هفته دفاع مقدس طی برگزاری مراسمی با حضور مسوولان در کنار دریاچه شورابیل اردبیل افتتاح شد.

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم که عصر روز سه شنبه 31 شهریور ماه با حضور فرماندار اردبیل، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی، پاسداران و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی سخنانی برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر را فرصت مناسبی جهت آشنایی مردم به ویژه نسل جوان جامعه با رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست.

سردار جلیل بابازاده، تداوم راه ارزشمند شهدا را خواسته ملت ایران عنوان کرد و حضور فعال ملت در صحنه های مختلف را یادآور شد و افزود: در عصر حاضر نباید اجازه دهیم دشمن با هجمه های فرهنگی خود تفکر شوم و ظالمانه خود را در کشورهای اسلامی پیاده کند، لذا امروز برای مقابله با شبیخون دشمن در عرصه فرهنگی و اعتقادی بیش از هر چیزی به همدلی و همزبانی و وحدت در کشورهای اسلامی نیاز داریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باکری، پاریاب، برزگر، لطفی، بالازاده و سایر شهدای دفاع مقدس، گفت: ما باید با الگو قرار دادن راه این شهدا در راه دین و اسلام همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

بابازاده قانع تاکید کرد: امروز اگر در کشورمان با آسایش و امنیت زندگی می‌کنیم، همه را مدیون خون شهیدانی هستیم که در مقابل توپ و تانگ با دست خالی جنگیدند و اجازه ندادند ذره‌ای از مال و خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس؛ رزمندگان از شمالی ترین نقاط کشور از جمله اردبیل و سایر شهرهای آذربایجان به جنوبی ترین نقاط کشور رفتند و از خاک و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، افزود: امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور حضور دارند و از مرزهای میهن اسلامی دفاع می کنند.

بابازاده قانع همچنین در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های کلیه دست اندرکاران از جمله شهرداری اردبیل به جهت همکاری و کمک به ایجاد نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر قدردانی کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، پس از پایان مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر، دکتر حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در معیت هیئت همراه با حضور در محل غرفه های بسیج شهرداری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از این غرفه ها بازدید کرد.

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شدنمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در کنار دریاچه شورابیل افتتاح شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :