فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: انقلاب اسلامی نمونه ای از عدالت خواهی حضرت ولی عصر (عج) و تجلی فداکاری، اتحاد و ایثار ملت بزرگ است.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 03 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی اظهار کرد: به برکت خون شهدا هم اکنون شاهد ایرانی مقتدر و متحد هستیم و نیروهای مسلح کشور نیز همگام با مردم ولایی ایران، روحیه انقلابی خویش را حفظ کرده و با هر نوع تهدیدی مقابله می کنند.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح مستقر در کشور با آرمان‌ های والای انقلاب و رهبری تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان اعلام می‌ نمایند.

امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان این که ملت ایران همیشه و در هر حال پشتیبان نیرو های مسلح بوده است، تاکید کرد: در سایه همین پیوند بین مردم و نیروهای مسلح، امروز شاهد امنیتی پایدار در ایران اسلامی هستیم و توطئه‌ های دشمنان راه به جایی نمی‌برد.

وی ضرورت تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در سطح جامعه را مهم دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد های مختلف عظیمی در عرصه‌ های گوناگون از جمله فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، زیرساختی، سیاسی و علمی دارد که باید در برابر توطئه های دشمنان، با جهاد تبیین ایستادگی کنیم و بیان و تبیین این دستاورد های مهم برای آحاد مختلف مردم ضروری است که باید مورد توجه واقع شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطر نشان کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و برای نگهداری این امانت الهی که ثمره خون شهداست، کوتاهی نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار