جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق اقتدار و پویایی انقلاب اسلامی ایران را سبب خشم و استیصال استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 07 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان پایور این منطقه، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، روشنگری و بیان صحیح دستاورد های انقلاب اسلامی را جهاد تبیین دانست و گفت: در این دوره که گام دوم انقلاب اسلامی را طی می کنیم، دشمن با تمام قدرت و با استفاده از تکنیک‌ های مختلف از جمله جنگ شناختی به دنبال تضعیف آموزه‌ های انقلاب اسلامی از درون است و لذا همه آحاد مردم باید شرایط جامعه را در عرصه‌ های داخلی، منطقه‌ ای و بین المللی تبیین و روشن کنند.

وی با بیان اینکه برای کمک به افزایش شناخت نسل جوان نیاز است سطح آگاهی، هوشیاری این نسل را ارتقاء دهیم، اذعان کرد: باید قدرت تحلیل آنها را بالا ببریم تا بتوانیم در مقابل هجمه‌ هایی که از سوی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه ادامه یافته، ایستادگی کنیم.

خلیل آبادی بیان دستاورد های انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه‌ را ضروری دانست و افزود: اگر نسل جوان ما با این دستاوردها آشنا شوند، دشمنان نمی توانند به راحتی آنها را فریب دهند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و دشمنان اسلام برای آسیب زدن به انقلاب، تلاش ها و توطئه های زیادی انجام دادند اما به برکت رهنمود های رهبری، خون شهیدان و حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم طی سالیان گذشته موفق نشدند.

وی به نقش مردم در پیشرفت کشور در حوزه های گوناگون اشاره کرد و گفت: دستاورد های بزرگ ایران اسلامی و پیشرفت‌ هایی که حاصل شده، جز در سایه حضور آگاهانه مردم در صحنه به سرانجام نرسیده و ما در این مسیر مرهون مجاهدت امام و شهدا هستیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در پایان، اقتدار و پویایی انقلاب اسلامی ایران را سبب خشم و استیصال استکبار جهانی دانست و خاطر نشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته نقشه‌ های دشمنان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار