مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعلام کرد: هزارو 140 میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم صرف اجرای پروژه های زیر ساختی آب شرب این شهرستان مرزی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 05 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، "حسین امامی" در تشریح اقدامات و پروژه‌های متعدد اجرا شده که منجر به بهبود وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان شده است اظهار داشت: با حفر و تجهیز 5 حلقه چاه 125 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب شهرستان افزوده و مشکلات کمبود آب برخی مناطق برطرف شد. 

وی احداث هزار و 350 مترمکعب مخزن ذخیره آب را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود : 4 هزار و 500 مترمکعب مخزن دیگر با پیشرفت 50 تا 80 درصد در دست ساخت است.
وی با بیان اینکه افزایش حجم ذخیره سازی آب کمک شایانی به تامین آب مورد نیاز شهروندان و روستاییان در اوج مصرف می کند ، از احداث چهار باب ایستگاه پمپاژ و برق رسانی در روستاها و یک مورد عملیات پروژه در مجتمع شهید بهشتی بخش سلامی شهرستان خواف خبر داد و گفت: با هدف کاهش آب بدون درآمد و آمار اتفاقات علاوه بر اجرای 41 کیلومتر خط انتقال ، نسبت به تکمیل ، اصلاح و بازسازی 75 کیلومتر شبکه و خطوط آبرسانی با پیشرفت 85 درصد در نقاط مختلف شهرستان اقدام شده است .
"امامی" تجهیز 9 مورد از تاسیسات آبرسانی آمور خواف به سیستم تله متری و کنترل از راه دور و مجهز شدن 20 روستای شهرستان به سیستم پیامکی جی اِس اِم را از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این اقدام موجب افزایش شفافیت و نظارت بر عملکرد سیستم های آبرسانی و مدیریت بهتر منابع آب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار