با حضور رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نشست خبری تشریح جزئیات نمایشگاه «روایت پیشرفت» در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ 07 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عصر امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در قالب یک نشست خبری به تشریح برنامه‌های دومین رویداد ملی «روایت پیشرفت» با محوریت دستاوردهای دولت مردمی پرداخت.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در این نشست خبری گفت: یکی از دستاوردهای مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط دولت سیزدهم است و در همین راستا برگزاری رویداد «روایت پیشرفت» جزو مهم‌ترین اقدامات این مرکز است.

وی افزود: اولین رویداد در قم برگزار شد و در این رویداد تعداد زیادی از وزارت‌خانه‌ها خدمات و اقدامات خودشان را برای مردم روایت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دولابی بیان کرد: دومین رویداد نیز در مشهد با رویکرد نخبگانی برگزار می‌شود که مخاطبان اصلی آن حوزویان و دانشگاهیان هستند، البته بازدید برای عموم آزاد است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت هدف از برگزاری این نمایشگاه را امیدآفرینی و فراهم شدن زمینه تعامل و گفت‌وگو مسئولین دستگاه‌های مختلف و نخبگان دانست و ابراز کرد: در دولت سیزدهم جهش بسیار معناداری در بخش‌های مختلف ایجاد شده که زمینه‌ساز ایجاد امید در مردم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ وزراتخانه به علاوه سازمان انرژی اتمی در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه گزارش‌ پیشرفت‌های رخ داده خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ علاوه بر وزیر کشور، سخنگوی دولت، وزیر نفت و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در حاشیه نمایشگاه حضور خواهند داشت و با شرکت کنندگان به گفتگو خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار